Friday, January 14, 2011

24/1/2011

ပထမက်မ္း 

ဟီဘရူး  ၉:၁၅, ၂၄-၂၈
ဆာလံ ၈:၁, ၂-၃ ကခ,၃-၄ဂ,၅-၆
ဧ၀ံေဂလိက်မ္း
ရွင္မာကု ဧ၀ံေဂလိက်မ္း ၃:၂၂-၃၀

ေဂ်ရုဆလင္ ျမိဳ႕မွလာေသာ က်မ္း တတ္ဆရာတို႔ကလည္း သူသည္ ဘဲလ္ေဇဘုလ္ ပူး၀င္ျခင္းခံရသျဖင့္ ထိုနတ္ဆိုးမင္းကိုအမွီ ့့ျပဳလ်က္ နတ္ဆိုးမ်ားကိုႏွင္ထုတ္ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ဆိုၾက၏။ကိုယ္ေတာ္သည္ကား၊ သူတို႔ကို အထံေတာ္သို႔ ေခၚေတာ္မူ၍ ပံုဥပမာမ်ားခိုင္းႏႈိင္းလ်က္ မိန္႔ေတာ္ မူသည္ကား၊ စာတန္သည္ စာတန္ကို မည္သို႔ႏွင္ထုတ္ႏိုင္မည္နည္း။ တိုင္းႏိုင္ငံတစ္ခု၌ မိမိႏိုင္ငံ အတြင္း အခ်င္းခ်င္း ဆန္႔က်င္ကဲြျပားလွ်င္ ထိုႏိုင္ငံသည္ မတည္တံ့ႏိုင္ေခ်။ အိမ္တစ္အိမ္၌ မိမိအခ်င္း ခ်င္း ဆန္႔က်င္ ကဲြျပားေနၾကလွ်င္ ထိုအိမ္သည္မတည္တံ့ႏိုင္ရာ။ စာတန္သည္လည္း မိမိကိုယ္မိမိ ဆန္႔က်င္ရန္ဘက္ ့့ျပဳ၍ ကဲြျပားေနလွ်င္ သူသည္ မတည္ၿမဲႏိုင္ေခ်။ သူသည္ ဆံုးခန္းကိုေရာက္လိမ့္မည္။ ခြန္အားႀကီးသူတစ္ဦးကို ပထမဦးစြာ ခ်ည္ ေႏွာင္ထိန္းခ်ဳပ္ျခင္း မရွိဘဲ၊ သူ၏အိမ္အတြင္းသို႔ ၀င္၍ သူပိုင္ဆိုင္ေသာဥစၥာပစၥည္းမ်ားကို မည္သူမွ် မလုယူႏိုင္။ သူ႔ကိုခ်ည္ေႏွာင္ထိန္းခ်ဳပ္ၿပီးမွသာ သူ၏ အိမ္ကို၀င္ေရာက္လုယူႏိုင္လိမ့္မည္။ 

သင္တို႔ အား ငါအမွန္ဆိုသည္ကား၊ လူတို႔သည္ မိမိတို႔ က်ဴးလြန္ေသာအျပစ္မ်ားႏွင့္ ဘုရားသခင္ကိုု ထိ ခိုက္ျပစ္မွားမိေသာအျပစ္မ်ားအတြက္ အျပစ္လႊတ္ျခင္းခံရလိမ့္မည္။ သို႔ေသာ္ သန္႔ရွင္းေသာ၀ိညာဥ္ ေတာ္ဘုရားကို ထိခိုက္ျပစ္မွားေသာအျပစ္က်ဴးလြန္ သူသည္ မည္သည့္အခါမွ် အျပစ္အခြင့္ခ်မ္းသာရ လိမ့္မည္မဟုတ္။ ထိုသူသည္ ထာ၀ရအျပစ္ဒဏ္ကိုခံထိုက္သူျဖစ္၏ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ထိုသူတို႔က ကိုယ္ေတာ္၌ ညစ္ၫူးေသာ နတ္ဆိုးရွိသည္ဟု ဆိုၾကေသာေၾကာင့္ျဖစ္၏။

No comments:

Post a Comment