Monday, February 28, 2011

( ၈) ႀကိမ္ေျမာက္သာမန္ ဗုဒဟူးေန႕

2 March,2011
ပထမက်မ္း
ဆာ၇ား ၃၆ း ၁ ,၄-၅က, ၁ဝ-၁၇
ဆာလံက်မ္း
ဆာလံ ၇၉ ၉ ၁၁ ႏွင့္ ၁၃
ဧ၀ံေဂလိက်မ္း
ရွင္မာကု ၁ဝး ၃၂-၄၅

သူတို႔ေဂ်ရုဆလင္ျမိဳ႕သို႔ သြားၾကရာလမ္းတြင္သခင္ ေယဇူးသည္သူတို႔ေရွ႕မွ ၾကျြမန္းေတာ္မူ၏။ တပည့္ ေတာ္တို႔သည္လည္း အံ့ၾသေနၾက၍ ေနာက္မွလိုက္ ၾကေသာသူမ်ားသည္လည္း ေၾကာက္ရြံ႕ေန ၾက၏။ ကိုယ္ေတာ္သည္ တစ္က်ိပ္ႏွစ္ပါးတို႔ကို တစ္ဖန္ေခၚ ေတာ္မူ၍၊ မိမိ၌ ျဖစ္ပ်က္လတၱံ႕ေသာ အရာမ်ားကို စတင္ေျပာဆိုေတာ္မူ၏။

ကိုယ္ေတာ္က ယခုငါ တို႔သည္ေဂ်ရုဆလင္ၪမိ႕သို႔ခရီးျပဳေနၾက၏။ လူသား သည္ရဟန္းအႀကီးအကဲတို႔ႏွင့္ က်မ္းတတ္ဆရာတို႔ လက္သို႔ အပ္ႏွံျခင္းခံရလိမ့္မည္။သူတို႔သည္ သူ႔ကိုေသဒဏ္စီရင္ၾက၍၊ လူမ်ဳိးျခားတို႔လက္တြင္အပ္ႏွံ ၾကလိမ့္မည္။ သူတို႔သည္ သူ႔ကို မထီမဲ့ျမင္ျပဳ၍တံေတြးႏွင့္ေထြးၾကလိမ့္မည္။ ရိုက္ႏွက္ၾက၍ သူ႔ကို အေသသတ္ၾကလိမ့္မည္။ သံုးရက္ေျမာက္ေသာေန႔ တြင္ သူသည္ရွင္ျပန္ထေျမာက္ လိမ့္မည္ဟု မိန္႔ ေတာ္မူ၏။

ထို႕ေနာက္ ေဇေဘေဒ၏သားမ်ားျဖစ္ၾကေသာ ယာ ကုပ္ႏွင့္ ေယာဟန္တို႔သည္ အထံေတာ္သို႔ခ်ဥ္းကပ္ ၾက၍၊ ဆရာသခင္ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ေတာင္းခံရာကို ေပး သနားေစလိုပါသည္ဟု ကိုယ္ေတာ္အား ေလွ်ာက္ ၾက၏။ ကိုယ္ေတာ္က သင္တို႔အတြက္ မည္သည့္ အရာကို ငါျပဳေစလိုသနည္းဟု သူတို႔အားေမးေတာ္မူ၏။ ထိုအခါသူတို႔သည္ကြၽန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ သည္ ကိုယ္ေတာ္၏ဘုန္းဂုဏ္ေတာ္၌ လက္ယာ ဘက္မွာတစ္ေယာက္၊ လက္၀ဲဘက္မွာတစ္ေယာက္ ထိုင္ရေသာအခြင့္ကိုေပးေတာ္မူပါဟု ေလွ်ာက္ထား ၾက၏။

သို႔ေသာ္ သခင္ေယဇူးက သင္တို႔ေတာင္း ေသာအရာကို သင္တို႔မသိၾက။ ငါေသာက္ရလတၱံ႕ ေသာခြက္ကို သင္တို႔ေသာက္ႏိုင္ၾကသေလာ။ သို႔ မဟုတ္ ငါခံယူေသာေဆးေၾကာျခင္းကိုလည္း သင္ တို႔ ခံယူႏုိင္ၾကမည္ေလာဟု ေမးေတာ္မူေသာအခါ။ သူတို႔က တတ္ႏိုင္ပါ၏ဟု ျပန္ေလွ်ာက္ၾက၏။သခင္ေယဇူးကလည္း ငါေသာက္ရလတၱံ႕ေသာ ခြက္ ကို သင္တို႔ ေသာက္ၾကရလိမ့္မည္။ ငါခံယူေသာ ေဆးေၾကာျခင္းကိုလည္း သင္တို႔ ခံယူၾကရလိမ့္မည္မွန္၏။ သို႔ေသာ္ ငါ၏လက္ယာဘက္ႏွင့္ လက္၀ဲ ဘက္မွာထိုင္ရေသာအခြင့္ကိုကား ငါေပးပိုင္ခြင့္မရွိ၊ ဤအခြင့္သည္ ျပင္ဆင္ထားေသာ သူတို႕အတြက္ ျဖစ္သည္ဟုမိန္႔ေတာ္မူ၏။

အျခားတပည့္ေတာ္ဆယ္ပါးတို႔သည္ဤအေၾကာင္းကိုၾကားေသာအခါယာကုပ္ႏွင့္ေယာဟန္တို႔အေပၚအမ်က္
ထြက္ၾက၏။ သခင္ေယဇူးသည္ သူတို႔ကိုေခၚေတာ္မူ၍ မိန္႔ေတာ္မူသည္မွာ လူမ်ဳိးျခားတို႔အေပၚ အုပ္စိုးၾကရသည့္ဘုရင္မ်ားသည္ တိုင္းသူျပည္သားမ်ားအေပၚ အစိုး တရျပဳၾက၍ အႀကီးအကဲမ်ားသည္ မိမိတို႔၏ၾသဇာ အာဏာကို အသံုးျပဳၾကရသည္ကို သင္တို႔သိၾက၏။

သင္တို႔တြင္မူကား၊ ထိုသို႔မျဖစ္ေစရ။ သင္တို႔တြင္ အႀကီးဆံုး ျဖစ္လိုေသာသူသည္ သင္တို႔၏အေစခံျဖစ္ရမည္။ သင္တို႔တြင္ ပထမဦးဆံုးျဖစ္လိုေသာသူသည္ အားလံုး၏ ကြၽန္ျဖစ္ရမည္။ အေၾကာင္း မူကား၊ လူသားသည္ သူတစ္ပါးကို ေစခိုင္းျခင္း ငွာမဟုတ္။အေစခံျခင္းငွာလည္းေကာင္း၊ မိမိ အသက္ကိုစြန္႔၍ လူမ်ားစြာကို ကယ္တင္ျခင္းငွာ လည္းေကာင္း ၾကြလာသည္ ဟုမိန္႔ေတာ္မူူ၏။

No comments:

Post a Comment