Thursday, February 3, 2011

ပဥၥမသာမန္တနဂၤေႏြ 6 Febuary 2011

ပထမက်မ္း          : ေဟရွာယ ၅၈:၇-၁၀
ဆာလံက်မ္း         : ဆာလံ ၁၁၂:၄-၅,၆-၇, ၈-၉
ဒုတိယက်မ္း        : ေကာ္ရင့္သုၾသ၀ါဒပထမစာေစာင္ ၂:၁-၅
ဧ၀ံေဂလိက်မ္း    : ရွင္မာေတဦး ဧ၀ံေဂလိက်မ္း ၅: ၁၃-၁၆

      သင္တုိ႔သည္ ေလာက၏ဆားျဖစ္ၾက၏။ဆားမူကားအငန္ဓာတ္ ကင္းေပ်ာက္ခဲ့လွ်င ္ငန္ေသာအရသာ ကုိမည္သုိ႔ ျပန္လည္ရရိွႏုိင္မည္နည္း၊ယင္းသည္ မည္သုိ႔မွ် အသုံးမ၀င္ေတာ့ဘဲအျပင္သုိ႔ ပစ္လုိက္၍ လူတုိ႔ေျချဖင့္နင္းေခ် ခံရရုံသာ ရိွေပမည္။သင္တုိ႔သည ္ေလာက ၏အလင္းျဖစ္ၾက၏။ ေတာင္ေပၚတြင္ တည္ထား ေသာျမိဳ႕ ကုိ၀ွက္ကြယ္ ထား၍မရႏုိင္။ ဆီမီးကုိထြန္း၍ ေတာင္းဇလား ေအာက္၌
ထားေလ့မရိွၾက။ 


           အိမ္သူအိမ္သားအားလုံးအတြက္ အလင္းရေစ ျခင္းငွာ ဆီမီးခုံေပၚမွာ တင္ထားေလ့ရိွၾက၏။
ဤနည္းတူပင္လူတုိ႔သည္သင္တုိ႔၏ေကာင္းေသာအက်င့္မ်ားကုိျမင္ၾက၍ေကာင္းကင္ဘုံ၌ရိွေတာ္မူ

ေသာသင္တုိ႔အဖ၏ဘုန္းဂုဏ္ေတာ္ကုိ ခ်ီးမြမ္း ေစျခင္းငွာ၊သင္တုိ႔၏အလင္းကုိလူတုိ႔ေရွ႔မွာထြန္းလင္းေစ ၾကေလာ့။

No comments:

Post a Comment