Thursday, February 3, 2011

ပဥၥမေျမာက္သာမန္္တနလၤၤာေန႔ 7 Febuary 2011

ပထမက်မ္း              : ကမာၻဦးက်မ္း၁:၁-၁၉
ဆာလံက်မ္း            : ဆာလံ ၁၀၄:၁က-၂; ၅-၆; ၁၀ ႏွင့္ ၁၂, ၂၄ ႏွင့္ ၃၅ဃ
ဧ၀ံေဂလိက်မ္း        : ရွင္မာကုဧ၀ံေဂလိက်မ္း ၆: ၅၃-၅၆

        ကိုယ္ေတာ္ႏွင့္ တပည့္ေတာ္တို႔သည္ တစ္ဘက္ကမ္းသို႔ ကူးလာ ၾက  ၿပီးလွ်င္ ေဂ်နာဇရက္တြင္ 
ဆိုက္ကပ္ၾက၏။ သူတို႔ေလွေပၚမွာ တက္လာၾကေသာ  အခါ၊ လူမ်ားသည္ ခ်က္ခ်င္းပင္ ကိုယ္ေတာ္
ျဖစ္မွန္းသိၾကသျဖင့္။ ပတ္၀န္းက်င္ တစ္ခုလံုးသို႔ ေျပးၾကလ်က္၊ မက်န္းမာသူမ်ားကို အိပ္ရာႏွင့္တကြ
ကိုယ္ေတာ္ရွိ သည္ဟု ၾကားေသာအရပ္သို႔ ေခၚေဆာင္လာၾက၏။ ကိုယ္ေတာ္ ၾကြ၀င္ေတာ္မူေသာ
ျမိဳ႕႔၊ ရြာေဒသတိုင္း တြင္ ေစ်းလယ္၌ လူနာမ်ားကိုခ်ထားၾက၍၊ ၀တ္ရံု ေတာ္၏အနားစ အၿမိတ္ကိုမွ်
သာ တို႔ထိရပါမည့္ အေၾကာင္းေတာင္းပန္ၾက၏။တို႔ထိသမွ်ေသာသူတို႔သည္လည္း ေပ်ာက္ကင္းခ်မ္း
သာရာ ရၾကေလ ၏။

No comments:

Post a Comment